آئین کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهری و شهرستان و اصحاب رسانه انجام شد. 

چهار پروژه فرهنگی، ورزشی و عمرانی شهرداری مشکین دشت کلنگ زنی شد / آئین کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهری و شهرستان و اصحاب رسانه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی شهرداری مشکین دشت در تاریخ ۱ مرداد ۱۴۰۲ پروژه های احداث مجموعه فرهنگی ورزشی محله ابراهیم آباد با اعتباری در فاز اول پروژه به مبلغ۱۵۰میلیارد ریال به (مساحت ۴۸۰۰ مترمربع، مساحت سوله ورزشی ۲۳۰۰متر مربع، مساحت زمین چمن ۱۱۴۰ مترمربع و مساحت بنا سرای محله ۹۰۰ مترمربع)، پروژه عمرانی احداث فرهنگسرای محله کریم آباد با اعتباری در فاز اول پروژه به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال در مساحتی با وسعت ۳۵۱ متر مربع و زیربنایی به مساحت۱۳۸۷ مترمربع، پروژه عمرانی احداث پایگاه اورژانس بعثت با اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در مساحتی به وسعت ۳۰۰ متر مربع و زیربنایی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و پروژه عمرانی احداث کتابخانه عمومی بعثت با اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در مساحتی به وسعت ۱۲۰۰ متر مربع و زیربنایی به مساحت ۹۰۰ متر مربع طی مراحل زمانبندی شده بنا خواهد.

حجت السلام والمسلمین دکتر حسینی امام جمعه شهرستان فردیس در این آئین افتتاح گفت: رفاه و آسایش از اولویتهای خدمت به مردم به خصوص مناطق محروم می باشد و با توجه به رشد جمعیت این شهر و مناطق کم برخوردار، نیاز اساسی و ضروری نسبت به توسعه این زیر ساخت ها احساس می شود.

مهندس کاشفی فرماندار شهرستان فردیس در ادامه اظهار داشتند: چهار پروژه عمرانی با اعتباری جمعا به مبلغ ۴۱۰ میلیارد ریال در فاز اول از محل منابع داخلی شهرداری و ارزش افزوده، امروز در شهر مشکین دشت در حالی کلنگ زنی و آغاز می شود که ان شاءالله امید داریم با تلاش و همت مدیریت شهری مشکین دشت و کمک سایر مسئولین شهری و شهرستان طی زمانبندی انجام شده احداث و در اختیار شهروندان عزیز مشکین دشت قرار گیرد.

دکتر نیک مرام رئیس شورای اسلامی شهر، ضمن تشکر از تلاش های مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت و مجموعه شهرداری اظهار امیدواری کرد این پروژه ها با برنامه زمانبندی تعریف شده، اجرا خواهد شد و قطعأ با استقبال شهروندان عزیز همراه خواهد بود.

در ادامه این مراسم مهندس صفرخانلو شهردار مشکین دشت؛ طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش گفت: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق مشکین دشت از تاکیدات شورا و شهرداری بوده که در همین راستا امروز شاهد کلنگ زنی از چهار پروژه بزرگ عمرانی در محله ابراهیم آباد، کریم آباد، شهرک بعثت هستیم.

در پایان این مراسم سرای محله و خانه هلال بعثت نیز با حضور مسئولین شهری و شهرستان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.