مراسم اختتامیه و اهدا جوایز نامه‌ای به سردار دل‌ها و تجلیل از پیشکسوتان عرضه جهاد، مقاومت و مدافعان حرم در ساوجبلاغ برگزار شد.

آیین اختتامیه مسابقه نامه ای به سردار دلها برگزار شد/ مراسم اختتامیه و اهدا جوایز نامه‌ای به سردار دل‌ها و تجلیل از پیشکسوتان عرضه جهاد، مقاومت و مدافعان حرم در ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی مراسم اختتامیه مسابقه نامه‌ای به سردار دل‌ها با حضور جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و منتخبان این جشنواره سراسری  در سالن سینمای ۹ دی هشتگرد برگزار شد.
حضور گسترده و استقبال بی نظیر دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مسابقه نامه به سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی قابل توجه بود.

مسابقه نامه به سردار دل ها با همکاری دستگاه های فرهنگی استان از دوماه پیش با دادن یک فراخوان آغاز شد  و انصافا” آثار ارزشمندی به دبیر خانه رسید که قابل تقدیر است.
این مراسم با استقبال گسترده مواجه شد و با توجه به عرض ارادت شرکت کنندگان به سردار دل‌ها و ارزشمند بودن همه آثار کار داوری بسیار سخت بود.

تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس جلوه ای از روشنگری نسبت به یاد، راه، پیام و هدف شهیدان است.

از سه هزار اثری که از سراسر کشور به دبیر خانه سر دار دل ها ارسال شده بود ۶۵۰ اثر متعلق به شرکت کنندگان این استان بود که در نهایت با رای داوران ۶۵ اثر در مقاطع مختلف  انتخاب و حائز دریافت تندیس، لوح و هدیه نقدی این آیین شدند.

از آثار بر گزیده بدست آمده از سوی دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کتابی را جمع آوری و منتشر می شود.

بیان خاطره از رشادت های رزمندگان، جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، ذکر مصیبت در رثای جانبازانی که در سال های اخیر در اثر جراحات وارده به شهدا پیوستند بخش پایانی این مراسم بود.