مدیرعامل بیمه دی، از شعبه‌ی ممتاز غرب تهران بازدید و با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بیمه دی، از شعبه‌ی ممتاز غرب تهران بازدید و با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ندای البرز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲، مهندس موهبتی مدیرعامل این شرکت، طی بازدیدی از شعبه‌ی ممتاز غرب تهران، ضمن گفتگو با مدیر و همکاران شعبه، از نزدیک چالش‌های موجود در خصوص صدور بیمه‌نامه و دیگر امور بیمه‌ای را مورد بررسی قرار داده و همچنین در جریان برخی از مشکلات بیمه‌شدگان قرار گرفت.

مدیرعامل بیمه دی طی این بازدید با تأکید بر مقوله مشتری مداری، حسن برخورد با مراجعان شعبه را از مهم ترین ارکان مشتری مداری برشمرد و بیان کرد: پاسخگویی مناسب به مشتریان و ایجاد تجربه خوشایند، می تواند مشتریان وفادار و در ادامه جذب مشتری جدید را برای شرکت به ارمغان بیاورد.

در پایان در این نشست همچنین مدیرعامل شرکت بیمه دی به سئوالات همکاران پاسخ داد.

در پایان در این نشست همچنین مدیرعامل شرکت بیمه دی به سئوالات همکاران پاسخ داد.
در پایان در این نشست همچنین مدیرعامل شرکت بیمه دی به سئوالات همکاران پاسخ داد.