رمزگشایی از پشت پرده تخلف ۱ میلیارد دلاری، زمانی که سیلوها و ذخایر استراتژیک گندم و نهاده‌های دامی به صفر نزدیک می‌شد، شاهد افزایش قیمت‌ها از یک طرف و جنگ روانی کشتار جوجه ها وگوسفندان و گوساله ها و دام سبک و سنگین بودیم. به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ۳۶۱ درجه ایران: اقدامات […]

رمزگشایی از پشت پرده تخلف ۱ میلیارد دلاری، زمانی که سیلوها و ذخایر استراتژیک گندم و نهاده‌های دامی به صفر نزدیک می‌شد، شاهد افزایش قیمت‌ها از یک طرف و جنگ روانی کشتار جوجه ها وگوسفندان و گوساله ها و دام سبک و سنگین بودیم.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از ۳۶۱ درجه ایران: اقدامات امیدبخش شخص رئیس جمهور و اقدام انقلابی مدیر سازمان تعاون روستایی و جانشین قرارگاه امنیت غذایی و بازرگانی بسیجی، جامعه را از توطئه‌ای بزرگ نجات داد.

زمانی که سیلوها و ذخایر استراتژیک گندم و نهاده‌های دامی به صفر نزدیک می‌شد، شاهد افزایش قیمت‌ها از یک طرف و جنگ روانی کشتار جوجه‌ها و گوسفندان و گوساله‌ها و دام سبک و سنگین بودیم.

قیمت مرغ مرز ۸۰ هزار تومان را رد کرده و پیش‌بینی‌ها رشد بی محابای آن  تا ۱۳۰ و ۱۵۰ هزار تومان را نوید می داد. عده‌ای از دلالان، نهاده‌ها را احتکار و یا بزرگترهایشان دستور تخلیه کشتی ها را نمی دادند.

چه کسی مانع از تکرار حادثه آبان ۹۸ در ۱۴۰۱ شد؟

اما مدیری با دست خالی و کمترین امکانات و به صورت سری با همکاری مدیر سازمان تعاون روستایی و بازرگانی دردمند از جنس مردم ، بیش از ۲۵ کشتی برای واردات کالاهای استراتژیک خریداری شده به کار گرفته و واردات کالای استراتژیک کشور را از شمال و جنوب برنامه ریزی و وارد نموده بود .

علیرغم تمام برنامه‌ریزی‌ها و جنگ روانی گرانی و کارشکنی‌ها، حتی اسلحه‌های غیرمجاز که وارد نموده بودند تا با التهاب جامعه، حاکمیت را به محاق ببرند، آرامش بازار و اقدامات امیدبخش شخص رئیس جمهور و اقدام انقلابی مدیر سازمان تعاون روستایی و جانشین قرارگاه امنیت غذایی و بازرگانی بسیجی، جامعه را از توطئه ای بزرگ نجات داد.

هم معاون وزیر و رئیس سازمان تعاون روستایی و هم اعضای پاکدست هیئت مدیره سازمان و هم جانشین قرارگاه امنیت غذایی و هم بازرگان بسیجی و شرکت و خانواده‌اش، جملگی مظلومانه و به دلایل امنیتی و طبقه‌بندی شده در سکوت، شاهد تلاش عده‌ای برای کسب اطلاعات در لباس خبرنگار و نماینده صنف و اتحادیه و … دلسوز!! شدند و ایمن از ضربات رسانه‌ای و جو سازی‌ها نبودند.

و نهایتاً برخلاف قانون، بدون رسیدگی و قبل از بررسی به ناگاه، صبح جمعه‌ای کلیپی در فضای مجازی از گزارش رئیس سازمان بازرسی به ریاست محترم قوه قضاییه منتشر و وایرال می‌شود! و بعد از چند ساعت اخبار صدا و سیما نیز پوشش داده و دو رئیس قوه قضاییه و مجریه دستور پیگیری و بررسی را صادر می نمایند.

معاون اول رئیس جمهور و وزارت اطلاعات پس از رسیدگی‌ها گزارش می‌دهند که هیچگونه اختلاس و رشوه و دزدی و خیانتی نشده است.

اصلاً کل ارز مربوطه در حساب سازمان موجود و کالاها تخلیه و توزیع و حجم کلانی نیز در کشتی‌های پهن پیکر در حال تخلیه در بنادر بوده ، و اما وزیر محترم جهادکشاورزی به جای دفاع از این اقدام افتخارآمیز ، به فاصله ۴۸ ساعت اعلام می دارد که هیچ گونه اشتباهی و خیانتی و فسادی نبوده است!! و سخنگوی دولت نیز سر صبر و حوصله همین را تکرار میکند!

در حال حاضر که دولت سیزدهم و مجلس یازدهم و قوه قضاییه، جملگی انقلابی یکدست و همدل و با سابقه کاری طولانی در مناصب ارشد کلیدی هستند، پس چرا زمانی که فسادی رخ نداده و اصلاً ارزی داده نشده است‌، به ظاهر یک کارشناس در سازمان بازرسی کل کشور همچنان بر طبل وظیفه می کوبد ولی کسی از سلامت این تیم، تلاش مجاهدانه ،خرید بسیار ارزان تر و با کیفیت تر ،جلوگیری از نقش آفرینی معاندین ، و اصلاً منابع اعتباری  (در حالیکه یک دلار پرداخت نشده است )  که صرف واردات شده است سخنی نمی‌گوید؟!

برآیند این اقدامات منافع چه کسی و یا کسانی را به خطر انداخته؟ آیا منافع مردم به خطر افتاد و موجب شده کالا را گرانتر بخرند و یا منافع افرادی که سالهاست از این رقم هنگفت واردات نهاده‌ها سوداگری می نمایند؟؟ کسانی که کالای گران و فاقد کیفیت و آلوده به سرب وارد می‌کردند متضرر شده‌اند یا مردم ؟

افکار عمومی منتظر توضیح رئیس محترم قوه قضاییه و رئیس جمهور خود هستند. رئیس جمهوری که به اذعان دوست و دشمن‌، صداقت داشته و حاضر نیست به خاطر دنیای دیگران و یا ردای حکومت دروغ بگوید.