شهردار کرج گفت: احداث آزادراه شمالی عامل ایجاد تسهیل در تردد ۱۴ استان در کوتاه ترین زمان و شرایط مطلوب خواهد بود.
آزادراه شمالی کرج عامل سهولت در تردد میان استان های شرقی و غربی کشور / شهردار کرج گفت: احداث آزادراه شمالی عامل ایجاد تسهیل در تردد ۱۴ استان در کوتاه ترین زمان و شرایط مطلوب خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل کرج امروز، مهرداد کیانی، با اذعان بر اینکه عملیات اجرایی این پروژه پس از سه سال توقف مجدد در دوره ششم شورا آغاز شد و با قدرت و سرعت مطلوبی پیش رفته است، اضافه کرد: بهمن ماه سال ۱۴۰۱ اجرای بزرگراه شمالی مجدد آغاز شد و هم اکنون قطعه میانی آن آماده افتتاح است.
کیانی افزود: این اتفاق خوشایند پس از ۱۰ ماه تلاش شبانه روزی انجام گرفت به طوری که در حال حاضر ۷/۶ کیلومتر از پروژه در حد فاصل تقاطع طالقانی شمالی تا تقاطع بلوار انقلاب شمالی تکمیل شده است.
به گفته وی، فازبندی پروژه در پی تشکیل کارگروه تخصصی آزادراه شمالی و برنامه ریزی عملیاتی انجام گرفت تا یکی پس از دیگری موفق به اجرای فازها و در نهایت افتتاح قطعه میانی به عنوان یکی از بزرگترین طرح های عمرانی و ملی شهر کرج و استان البرز شویم.
این مسئول، خاطرنشان کرد: آزادراه شمالی در واقع ادامه بزرگراه خرازی در استان تهران است که تکمیل کننده یکی از شریان های راهبردی کشور خواهد بود. ضمن اینکه تکمیل آزادراه شمالی کرج و اتصال آن به بزرگراه کرج – قزوین منجر به کاهش بار ترافیکی قابل توجهی در منطقه می شود.