شهردار کرج از همکاری دوجانبه شهرداری با شرکت واگن‌سازی تهران به منظور تسریع در آماده‌سازی رام دوم قطار شهری کرج خبر داد.

آماده‌سازی رام‌های قطار شهری کرج در دستور کار قرار گرفت / شهردار کرج از همکاری دوجانبه شهرداری با شرکت واگن‌سازی تهران به منظور تسریع در آماده‌سازی رام دوم قطار شهری کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی با اشاره به نشست مشترک با مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران به منظور تسهیل و تسریع امور در حوزه قطار شهری، اظهار کرد: گفت و گو در خصوص لزوم تأمین قطعات یدکی، تعمیرات و آماده‌سازی رام دوم قطار شهری از مهمترین بخش‌های این نشست بود که با مدیرعامل شرکت واگن‌سازی تهران مطرح شد.
کیانی افزود: تسریع برای طی مراحل حقوقی مرتبط با تخصیص رام‌های متروی کرج نیز از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد گفت و گو قرار گرفت.

به گفته شهردار کرج، لزوم برقراری ارتباط پیوسته به منظور انعقاد قرارداد تأمین قطعات یدکی، تعمیرات و نگهداری دو رام قطار متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی نیز مورد توجه دو طرف نشست بود.
وی ابرازامیدواری کرد: با همکاری و تعامل دوجانبه می‌توانیم نسبت به رفع موانع احتمالی و تسریع امور اقدام کرده و چرخ متروی کلانشهر کرج را با سرعت بیشتری روی ریل پیشرفت به حرکت درآوریم.