مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طبق آمار موجود 148 شرکت تامین تجهیزات صنعتی در استان البرز استقرار دارند و می توانند به توسعه صنایع مختلف در کشور کمک نمایند.

استقرار ۱۴۸ شرکت تامین تجهیزات صنعتی در استان البرز/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طبق آمار موجود ۱۴۸ شرکت تامین تجهیزات صنعتی در استان البرز استقرار دارند و می توانند به توسعه صنایع مختلف در کشور کمک نمایند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز؛ دکتر محمد انصاری در حاشيه بازدید دکتر موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو از شرکت های فولاد کار الوند در اشتهارد و لکوموتیو مپنا در شهرستان فردیس، افزود: عموم شرکت های فعال در حوزه تامین تجهیزات صنعتی البرز در زمره شرکت های دانش بنیان استان هستند و ظرفیت های تحقیق و توسعه در آن ها به صورت کاملا پویا بکار گرفته می شود.

وی با اشاره به همراهی مدیران عامل شرکت های بزرگ صنایع معدنی کشور از جمله مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، مجتمع صنعتی معدنی گل گهر، مديرعامل چادرملو، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت تهیه و تولید، معاونین صنایع ملی مس ایران با رئیس هیات عامل ایمیدرو در سفر به استان البرز، تصریح کرد: با توجه به تأکید ویژه وزیر محترم صمت برقراری ارتباط میان شرکت‌های تامین تجهیزات صنعتی با صنایع بزرگ معدنی کشور در دستور کار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: درصدد تشکیل کارگروه مشترکی هستیم تا بر اساس نیازسنجی تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ کشور، شرایط را برای شرکت های تامین تجهیزات صنعتی استان در معرفی دستاوردها و محصولاتشان تسهیل کنیم.

انصاری تاکید کرد: حدود ۳۷۰۰ واحد صنعتی فعال در استان البرز استقرار دارند که عموماً از پیشگامان حوزه تولیدی خود در کشور به شمار می آیند و با حمایت اصولی می توانند بیش از پیش شکوفا شده و به تامین کالا، تجهیزات و خدمات خود بپردازند.