استاندار البرز گفت: قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره است.

افتتاح ایستگاه قطار شهری رجایی شهر در هفته دولت / استاندار البرز گفت: قطار شهری کرج از آغاز تاکنون، دوره های مختلف شورای اسلامی شهر را سپری کرده و اکنون در حال بهره است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج گفت: موضوع بحث حمل و نقل عمومی در شهر کرج بسیار حائز اهمیت است و با تلاش شورای اسلامی شهر کرج و مدیریت شهری پروژه مترو به سرعت اجرایی و عملیاتی شده است.

وی افزود: متروی خط ۲ کرج در سال ۸۴ کلنگ زنی شد و ۱۸ سال از این موضوع سپری شده است و با همت و تلاش شبانه‌روزی دوره جدید مدیریت شهری، متروی شهر کرج روی ریل توسعه افتاده است. با وعده‌ای که داده شده و روحیه‌ جهادی و انقلابی‌ای که در مجموعه مدیریت شهری کرج سراغ داریم ایستگاه متروی شهید سلطانی تا دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و متروی کرج به خط ۵ متروی تهران متصل می‌شود.

استاندار البرز عنوان کرد: عقب‌ماندگی‌هایی از گذشته در شهر کرج وجود داشته که در حال حل شدن است و در سایه اتحاد و همبستگی موجود در بین اعضای شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری اتفاقات بزرگی در کرج خواهد افتاد.