شرکت صنعت رایان پارس صبح جمعه در سفر رییس جمهور به البرز با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اشتهارد استان البرز آغاز به کار کرد.

افتتاح واحد تولیدی و بازرگانی صنعت رایان پارس / شرکت صنعت رایان پارس صبح جمعه در سفر رییس جمهور به البرز با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در اشتهارد استان البرز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی، مهدی موحد مدیرعامل صنعت باتری در این مراسم، با اشاره به اهمیت باتری های سیلد اسید در ایجاد پایداری در چرخه تولید و خدمات، گفت: بیش از این عمده نیاز کشور از طریق واردات تامین می شد که با راه اندازی خط تولید کامل باتری های سیلد اسید در مجموعه ای به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و تولید محصولات منطبق با دانش روز و استانداردهای بین المللی، وابستگی به واردات در این حوزه به صورت کامل قطع شده است.

وی در ادامه افزود: همه فعالیت های صنعت باتری با محوریت استفاده از تکنولوژی های روز دنیا صورت می پذیرد و برپایه دانش فنی و توانمندی های ایجاد شده بنا داریم که به زودی در بازارهای منطقه ای حضور پرقدرتی را داشته باشیم.

مهدي موحد ضمن تشکر و قدردانی از وزیر صمت بابت بازدید از گروه تولیدی صنعت رایان پارس، با اعلام یک خبر مهم اعلام کرد که طرح توسعه صنعت باطری در حوزه باطری های لیتیوم نیز در درست اجرا بوده و خط تولید این باطری که به عنوان باطری نسل آینده نیز شناخته می شود، در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ شرکت صنعت رایان پارس که با نام تجاری «صنعت» شناخته می شود، طی دوره فعالیت خود با تعریف انواع طرح و پروژه های توسعه ای، تحقیقاتی و کیفی، توانسته است با راه اندازی خط تولید کامل باتریهای سیلد اسید از ریخته گری شبکه تا شارژ راه اندازی باتری، بخش عمده ای از نیاز کشور را مرتفع کند.

تاکید می شود؛ شرکت صنعت بزرگترین تولید کننده باتری های صنعتی سیلد اسید در بخش خصوص کشور مي باشد، همه فعالیت های صنعت باطری با محوریت استفاده از تکنولوژی های روز دنیا صورت می پذیرد و برپایه دانش فنی و توانمندی های ایجاد شده است و تلاش می شود در منطقه هم پیشرو و ثابت قدم باشد.

اضافه می شود؛ این شرکت ظرفیت سالانه ۵۰۰۰۰۰ عدد یعنی ۱۵۰۰ تن تولید در سال دارد و در استان البرز واقع است و در آینده، شاهد طرح توسعه هم خواهد بود.