شهردار کمالشهر در آئین افتتاح پروژه های این شهر گفت: امروز شاهد افتتاح تعدادی از پروژه های این شهر هستیم، که با مساعدت و تلاش شبانه روزی اعضای شورای اسلامی شهر، همکاران و مدیران شهری گذشته که همه تلاش کردند تا این خدمات برای مردم عزیز کمالشهر مهیا گردد.

افتتاح پروژه های شهرداری و شورای اسلامی کمالشهر در ایام دهه فجر / شهردار کمالشهر در آئین افتتاح پروژه های این شهر گفت: امروز شاهد افتتاح تعدادی از پروژه های این شهر هستیم، که با مساعدت و تلاش شبانه روزی اعضای شورای اسلامی شهر، همکاران و مدیران شهری گذشته که همه تلاش کردند تا این خدمات برای مردم عزیز کمالشهر مهیا گردد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از فاطمه صادقی، محمد اسدی در این جلسه عنوان کرد: بازگشایی معبر ۴۵ متری جنوبی کمالشهر یکی از پروژه های فاخر و بزرگ شهری است که با بازگشایی این معبر گره ترافیکی بزرگی از این شهر برداشته می شود و به عنوان یک رینگ و کمربند جنوبی شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، که این پروژه در مساحتی به طول ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در مرحله بازگشایی نهایی است.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از مشکلات چندین ساله این شهر بخصوص مردم خرمدشت وجود سکوی زباله است که در آخرین نقطه کمالشهر یا همان خرمدشت قرار دارد که با وجود چندین مدرسه در کنار این سکو معضلاتی را برای این بخش ایجاد کرده که با خرید دو دستگاه پرس و مسقف و مکانیزه کردن آن، این معضل برای همیشه برطرف می شود و امروز شاهد کلنگ زنی ساخت سوله و مسقف کردن این فضا خواهیم بود.

شهردار کمالشهر از دیگر اقدامات خدمات شهری نام برد و گفت: به همت شورای اسلامی و شهرداری کمال شهر ۱۲ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال خریداری شده که این ماشین آلات شامل لودر، بیل مکانیکی، ‌بابکت، ‌سیم تریل،‌ دستگاه هاپردار،‌ کامیون تک،‌ کامیون جفت، تریلر کشنده،‌ پرس زباله و سه دستگاه نیسان پادرا هستند.

اسدی اضافه کرد: بوستان زیتون کمالشهر به مساحت ۲ هزارو ۴۰۰ متر مربع، تملک و احداث پارک خانواده خرمدشت با اعتبار ۲۴۰۰ میلیارد ریال و مساحت ۱۷ هزار متر مربع، کلنگ زنی احداث سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۲هزار متر مربع از دیگر پروژه های شهری در ایام دهه فجر می باشند.

وی افزود: از دیگر کارهای در دست اقدام  فیبر نوری است که یک پروژه سرمایه گذاری و درآمد پایدار برای کمالشهر است که از ۷۲ کیلومتر مسیر تقریبا ۴۰ کیلومتر آن انجام شده تا اینترنت پرسرعت برای مردم کمالشهر حل شود. پروژه های آسفالت، جدول و پیاده روسازی که بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که با همت اعضای شورای شهر سعی خواهیم کرد که کمالشهر را به یک کارگاه عمرانی تبدیل کنیم.