شهردار کرج با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ازسوی وزارت کشور برای خرید اتوبوس‌های برقی عنوان کرد: در این خصوص شهرداری کرج ۲۰۰ میلیارد تومان نقد و ۵۰۰ میلیارد توامان اوراق دریافت کرده است.

انتخاب شهر کرج به عنوان پایلوت اتوبوس برقی / شهردار کرج با اشاره به اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ازسوی وزارت کشور برای خرید اتوبوس‌های برقی عنوان کرد: در این خصوص شهرداری کرج ۲۰۰ میلیارد تومان نقد و ۵۰۰ میلیارد توامان اوراق دریافت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از کرج امروز، مهرداد کیانی با بیان اینکه شهر کرج در رقابت با شهرهای بزرگ کشور توانسته اولین شهری باشد که دارای اتوبوس برقی شود، اضافه کرد: با همت مدیران شهری کرج ظرف چهار ماه آینده تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی به چرخه خدمت‌رسانی افزوده خواهد شد و در واقع می‌توان گفت که اولین اتوبوس‌های برقی ایران در خدمت مردم کرج قرار خواهند گرفت.

کیانی در خصوص اقدامات شهرداری در خصوص خرید ماشین آلات صحبت کرد و گفت: در حوزه آتش نشانی بعد از سال‌ها چندین دستگاه خودرو ویژه آتش نشانی خریداری شده و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ماشین آلات سنگین به مجموعه شهرداری کرج اضافه خواهد شد.