بیانیه حمایت از ائتلاف حکمت؛ انجمن گلخانه‌داران و صادرکنندگان محصولات گلخانه‌ای کشور، سازمان نظام مهندسی کشاورزی بعنوان مجموعه‌ای متشکل از بدنه آکادمیک کشاورزی و غذای کشور، ظرفیتی است که در گیربکس حکمرانی کشاورزی هوشمند، نقش محرک و چرخ دنده انتقال دهنده فناوری‌های نوین به بخش کشاورزی و غذا محسوب می شود.

بیانیه حمایت از ائتلاف حکمت؛ انجمن گلخانه‌داران و صادرکنندگان محصولات گلخانه‌ای کشور، سازمان نظام مهندسی کشاورزی به عنوان مجموعه‌ای متشکل از بدنه آکادمیک کشاورزی و غذای کشور، ظرفیتی است که در گیربکس حکمرانی کشاورزی هوشمند، نقش محرک و چرخ دنده انتقال دهنده فناوری‌های نوین به بخش کشاورزی و غذا محسوب می شود.

به گزارش ندای البرز: بنابراین خیلی مهم است تا تشکلها و ذی نفعان بخش برای همکاری‌های موثر مشترک در آینده با حساسیت زیادی به تحقیق و مطالعه برنامه‌های ارائه شده بپردازند و پس از تحلیل آن به انتخاب اصلح برسند.

در همین راستا، انجمن گلخانه‌داران و صادرکنندگان محصولات گلخانه‌ای کشور، پس از بررسی‌های لازم به اجماع رسید که به دلایل ذیل در این دوره از انتخابات به حمایت از ائتلاف حکمت پرداخته و رأی خود را به این ائتلاف اختصاص دهد.

۱- موج مثبت مشارکت در مسیر هم افزایی همگانی در استقرار زنجیره ارزش محصولات گلخانه‌ای، صنایع و خدمات وابسته یران در استراتژی ائتلاف حکمت .

۲- وجود ترکیب مناسب ناظر و عامل در ترکیب ائتلاف حکمت.

۳- وجود موج مثبت واقعی دیپلماسی تعامل در مقابل تقابل در ائتلاف حکمت.

به امید بهروزی کسی که خدمت گذار واقعی است