مدیر کل صنعت، معدن و تجارت همزمان با نخستین روز از چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در شهرستان چهارباغ در نشست مشترکی با اعضای هیات مدیره اتاق و هیات رئیسه اتحادیه‌ها تحت پوشش این شهرستان مهترین مسائل و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

تاکید بر تداوم روند ساماندهی صنوف در شهرستان‌های استان البرز / مدیر کل صنعت، معدن و تجارت همزمان با نخستین روز از چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور در شهرستان چهارباغ در نشست مشترکی با اعضای هیات مدیره اتاق و هیات رئیسه اتحادیه‌ها تحت پوشش این شهرستان مهترین مسائل و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، دکتر محمد انصاری در این نشست صمیمانه تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش انجام گرفته از سوی فعالان صنفی و تشکل‌های مربوطه، عزم جدی برای تبدیل چهارباغ به یک شهرستان صنفی نمونه وجود دارد.

وی ادامه داد: اطلاعات اصناف شهرستان چهارباغ به خوبی پایش شده و با ساماندهی آمار موجود و تحلیل آماری دقیق‌تر، امکان مدیریت مناسب تر بازار این شهرستان فراهم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: روند ساماندهی اصناف باید در تمامی شهرستان‌های استان البرز به دقت و با پیگیری‌های مجدانه از سوی تشکل‌ها و مسئولین اجرایی مرتبط دنبال شود.

انصاری با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده جهت برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مرکز استان و شهرستان‌های استان، گفت: در مجموع ۱۴ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت فرا رسیدن ماه‌ مبارک رمضان و ایام پایانی سال در البرز برگزار می‌شود و شهرستان چهارباغ نیز در این طرح سهیم بوده و تاکید داریم این نمایشگاه ها حتما با حضور و مشارکت واحدهای صنفی مجوز دار دایر شوند.

وی تاکید کرد: با اولویت حفظ آرامش بازار و با دستور استاندار محترم، قرارگاه ویژه نظارت بر بازار در البرز تشکیل شده و ضرورت دارد این قرارگاه ها در شهرستان ها هم فعال شوند تا دستگاه های ناظر بر بازار و خدمات با همکاری یکدیگر بتوانند خدمات بهتری را به مردم و شهروندان محترم البرزی ارائه نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم مشارکت حداکثری همه اقشار در این رخداد ملی، تصریح کرد: برای تشکیل یک مجلس قوی و حضور افراد کارآمد و متخصص در این نهاد تصمیم گیر، باید همه ما در هر موقعیت شغلی، مسئولیتی و خدمت پای کار بیاییم و با ایفای نقش سازنده خود به توسعه واقعی کشورمان کمک کنیم.