سومین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و مدیران ادارات و دستگاه های مرتبط برگزار شد و در مورد مصوبات و موضوعات مختلف در حوزه مسکن بحث و تبادل نظر گردید.  

تعیین تکلیف پروژه ریحانه در ورودی شهر جدید مهستان، سومین جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن به ریاست محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و مدیران ادارات و دستگاه های مرتبط برگزار شد و در مورد مصوبات و موضوعات مختلف در حوزه مسکن بحث و تبادل نظر گردید.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ هدف از برگزاری جلسه قرارگاه جهادی تأمین مسکن در شهرستان ساوجبلاغ را هماهنگی جهت تأمین زیرساخت‌ها با استفاده از تجربیات قبلی برای آغاز ساخت مساکن طرح نهضت ملی مسکن بیان داشت.

دکترالبرزی در این جلسه گفت: به تمامی خبرنگاران رسمی و فعالان عرصه خبر که مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند، در شهرستان ساوجبلاغ با ساماندهی در قالب شرکت تعاونی خبرنگاران، مسکن تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه با گلایه از رها شدن پروژه مسکن ریحانه در ورودی شهر جدید مهستان افزود: پروژه ۴۵۰۰ واحدی ریحانه متعلق به شرکت تعاونی مسکن نیروی انتظامی از ۱۲ سال پیش به صورت نیمه کاره در ورودی شهر جدید رها شده است و باید مسئولین تعاونی مذکور و وزارت راه و شهرسازی و در رأس آن وزیر محترم، مهندس بذرپاش به این پروژه ورود کرده و آن را از این وضعیت نابسامان خارج کنند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ معطل ماندن ۱۲ ساله این پروژه را نماد ناکارآمدی مدیران اجرایی پروژه بیان داشت و تصریح کرد: در نظامی که پروژه های بزرگی در مدت زمان کوتاهی به ثمر می رسند، برای تکمیل این گونه پروژه ها نباید مشکلی وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ از متولیان و مسئولان این طرح مؤکداً خواست تا هرچه سریعتر تکمیل این پروژه ناتمام و رها شده را در دستور کار خود قرار داده و با از سرگیری فعالیت های عمرانی، این منطقه را به یک کارگاه سازندگی تبدیل نمایند.