تور یک روزه رسانه ای پیش از سفر دوم رییس جمهور و با حضور استاندار البرر و بیش از 100 خبرنگار البرز و تهران در روز دوشنبه 12 آذر ماه انجام پذیرفت و خبرنگاران از پروژه های در دست احداث بازدید کردند.

تور یک روزه رسانه ای با بیش از ۱۰۰ خبرنگار در استان البرز / تور یک روزه رسانه ای پیش از سفر دوم رییس جمهور و با حضور استاندار البرر و بیش از ۱۰۰ خبرنگار البرز و تهران در روز دوشنبه ۱۲ آذر ماه انجام پذیرفت و خبرنگاران از پروژه های در دست احداث بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از آزاده صادقی، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، درباره پروژه پل B0 که ادامه اتوبان شهید همت می باشد، گفت: سازه این پل از ترکیب با کابل ساخته شده و طول آن حدود ۶۳۰ متر و ۳۵ متر ارتفاع برآورد می‌شود و در ادامه این مسیر، ۲۱ پل وجود دارد که حدود چهارماه است کار این پروژه توسط پیمانکار آغاز‌ و با ورودی‌ و خروجی‌های متعدد به نام شهید سلیمانی‌ نامگذاری شده است.

وی افزود: این پروژه در ایام دهه فجر سال آینده افتتاح خواهد شد و در روزهای آینده رئیس جمهور از این پل بازدید خواهند کرد. ۷۰ درصد هزینه این پروژه تامین مالی شده و هزینه ۳۰ درصد باقی مانده حدود ۷ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

استاندار البرز در آیین گازرسانی به روستای پورکان واقع در جاده چالوس کرج، گفت: تمام تلاش ها جهت گازرسانی به تمام روستاهای استان البرز بوده و به همت دولت سیزدهم  ۱۲۰ روستا با یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طرح گازرسانی قرار گرفته اند و اقدام ویژه و بزرگی که در راستای گازرسانی به روستاهای صعب العبور استان البرز در سال ۱۴۰۱ شکل گرفت با مجموع اقدامات ۴۰ سال گذشته، برابری می‌کند و با گازرسانی به تمام مناطق استان البرز، به عنوان استان سبز نامگذاری می شود.

بازدید از فاز یک کمربند شمالی کرج (شهید سلیمانی)، بازدید از دانشکده خیرساز علوم پزشکی کشور در استان البرز، بازدید از پروژه بیمارستان سیدالشهد و بازدید از بیمارستان دولتی فردیس (شهید سلیمانی) که پس از ۱۲ سال انتظار در دولت سیزدهم آماده بهره برداری شده است از دیگر برنامه های تور یک روزه رسانه بود.