مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: اگر روابط عمومی ها نباشند عملکرد دولت به درستی تبیین نمی شود.

روابط عمومی ها نباشند، مدیران دیده نمی شوند/ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: اگر روابط عمومی ها نباشند عملکرد دولت به درستی تبیین نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، حمیدرضا رضایی با بیان این مطلب در انتخابات هیئت رٸیسه شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان فردیس که با حضور ۵۰ نفر از مدیران روابط عمومی از ادارات فردیس در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم جایگاه ویژه ای برای روابط عمومی ها قایل است و این مهم از سوی نماینده عالی دولت در استان مورد توجه است.

وی افزود: روابط عمومی ها سنگرسازان بی سنگر عرصه ارتباطات و رسانه در خط مقدم جبهه اطلاع رسانی بشمار می روند که خودشان دیده نمی شوند در صورتی که اگر آنها نباشند اقدامات و عملکرد دولت به درستی پوشش داده نمی شود.

رضایی در ادامه با بیان اینکه وحدت رویه برای برگزاری انتخابات در همه شهرستانها وجود دارد، گفت: سال گذشته در انتخابات هیئت رئیسه استان ۷ مدیر روابط عمومی بعنوان عضو هیئت رئیسه استان انتخاب شدند و به موازات آن در شهرستانهای استان نیز شوراهای متناظر با برگزاری انتخابات تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملاک برگزاری انتخابات اعلام حضور حداقل ۴۰ روابط عمومی در شهرستان است، افزود: تا به امروز در شهرستانهای نظرآباد و ساوجبلاغ انتخابات هیئت رئیسه برگزار شده و سایر شهرستانها نیز در جریان پیگیری برای برگزاری انتخابات هستند.

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از مدیران کل دستگاه های استانی خواست با تقویت دستگاه های شهرستانی بسترهای لازم به منظور تقبیت جایگاه خطیر روابط عمومی ها را در سطح شهرستان های استان فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت تشکیل شوراهای متناظر روابط عمومی در سایر شهرستانهای استان گفت: منتخبین شورای هماهنگی روابط عمومی ها باید جلسات را بصورت هر ماه برگزار نمایند که این عضویت توان فوق العاده ای را می طلبد.

وی ادامه داد: معتقد هستیم قطاری که به حرکت درآمده است نباید بایستد و سایر شهرستانها نیز باید با وحدت رویه انتخابات خود را برگزار نمایند. رضایی گفت: از هر شهرستان ۷ نفر بعنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند و در مجموع ۴۹ مدیر روابط عمومی منتخب شهرستانی به شورای عالی استانی در قرارگاهی تحت عنوان” قرارگاه رسانه، فضای مجازی و جهاد تبیین” راه می یابند.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز گفت: مدیران احساسی رای ندهند و توانمندی و مطالبه گری را ملاک انتخاب و مطالبات خود قرار دهند.

وی افزود: در هر یک از شهرستان های استان یک نفر از اعضای هیئت رئیسه استان بعنوان ناظر بر روند برگزاری انتخابات و فعالیت های آتی شوراهای شهرستانی اقدام می کند.

این مسئول بیان کرد: افرادی که به شورای متناظر شهرستان راه می یابند می بایست برنامه جامع داشته و از روحیه پیگیری و جدیت لازم برای امور اجرایی برخوردار باشند.

گفتنی است شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی در سطح استان به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز تشکیل شده است و شوراهای متناظر ۷ شهرستان نیز در حال تشکیل است.