حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در اين خصوص گفت: طی ارزیابی صورت پذیرفته از عملکرد مديران ارشد صنعت آب و فاضلاب کشور، شرکت آبفا البرز پس از شرکت آبفا استان تهران موفق به کسب رتبه دوم در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور شد.

شرکت آبفا البرز به عنوان دومین شرکت دارای عملکرد برتر در محورهای ارزیابی شرکت های آب و فاضلاب کشور / حمید رضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز در اين خصوص گفت: طی ارزیابی صورت پذیرفته از عملکرد مديران ارشد صنعت آب و فاضلاب کشور، شرکت آبفا البرز پس از شرکت آبفا استان تهران موفق به کسب رتبه دوم در میان شرکت های آب و فاضلاب کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز، نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: یقینا” این مهم نتیجه تلاش شبانه روزی و خدمت جهادی پرسنل بوده و بیانگر شتابِ حرکت در مسیر صحیح رسیدن به اهداف که همان فتح قلّه خدمت است، می باشد.

وی ضمن تقدیر از معاونان، مدیران و تمامی پرسنل خدوم مجموعه تصریح کرد: در سال جدید با تمام توان در صدد بکارگیری توانمندی های موجود در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف و فهیم استان البرز هستیم و باید با تمام ظرفیت در مسیر کسب رضایت مشترکین که بزرگترین هدف ما می باشد گام برداریم.