در جریان بارندگی اخیر، شهر کرج به مثابه یک استخر بزرگ در اختیار مردم بود و اقدامات شایسته و به موقعی انجام نشد و باز هم نام شهرداری کرج مانند خورشیدی تابان بر تارک و سیمای فضای رسانه ای استان درخشید. 

شهرداری کرج در بارندگی اخیر غافلگیر شد / رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جریان بارندگی اخیر، شهر کرج به مثابه یک استخر بزرگ در اختیار مردم بود و اقدامات شایسته و به موقعی انجام نشد و باز هم نام شهرداری کرج مانند خورشیدی تابان بر تارک و سیمای فضای رسانه ای استان درخشید.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در ابتدای یکصدو یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد اظهارداشت: با توجه به پیش بینی های دقیق هواشناسی، غافلگیری از بارش باران مقبول هیچ دستگاهی نیست، آن هم دستگاه عریض و طویلی مانند شهرداری که امروز باید مبتنی بر پیش بینی ها و هوشمندی، خود را برای مقابله با هرگونه احتمالات حتی بحران ها آماده کند اما به نظر می رسد شهرداری و معاونت خدمات شهری کرج در بارندگی اخیر کاملا غافلگیر شدند. البته به حق نیست که از زحمات پاکبانان و همکارانی که در آن روز زحمات بسیاری را متحمل شدند، قدردانی نکنم.

قاسم پور عنوان کرد: بی شک برنامه ریزی ها و مدیریت و فرماندهی میدان در جریان بارندگی اخیر، در خور و شأن مردم نبود که در این موضوع نیز، شاهد عذرخواهی مجموعه مدیریت شهری از مردم به طور رسمی نبودیم؛ باز هم ما به سهم خود علیرغم اینکه نقشی در اجرانداشتیم، از شهروندان عذرخواهی می کنیم. وظیفه ما برقراری بودجه و نظارت است؛ آقای شهردار ما منتخب شما هستیم یا شما منتخب ما؟!

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آقای شهردار ما منتخب شما هستیم یا شما منتخب ما؟ نحوه رفتار شما با اعضای شورای اسلامی شهر نشان می دهد که ظاهرا این انتخاب از سوی شما صورت گرفته است؛ از اینکه ما را انتخاب کردید، از شما تشکرمی کنیم. البته پرداختن به نحوه انتخاب شما هم در نوع خود می تواند جالب باشد که از حوصله این جلسه خارج است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: آقای شهردار در نحوه رفتار خود با اعضای شورای اسلامی شهر کرج تجدیدنظر کنید؛ سوال و پرسش در مورد نقاط و افرادی که مورد مشورت شما هستند، بسیار است اما انتظار می رود محل مشورت و مراجعه شما اعضای شورای اسلامی شهر باشند. به گفته قاسم پور؛ اعضای شورای ششم هیچ مشکلی با هم ندارند و با تمام توان در خدمت مردم هستند؛ البته اگر بگذارید و بگذارند.