مدیرعامل شرکت آبفای البرز از صرفه جویی ۵۰ میلیارد ریالی توزیع آب در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ در انجام پروژه ایجاد تعادل فشار و مخزن هوایی طی ۲ماه گذشته خبرداد.

صرفه جویی اقتصادی توزیع آب استان البرز در انجام پروژه مخزن هوایی شهر گلسار / مدیرعامل شرکت آبفای البرز از صرفه جویی ۵۰ میلیارد ریالی توزیع آب در شهر گلسار شهرستان ساوجبلاغ در انجام پروژه ایجاد تعادل فشار و مخزن هوایی طی ۲ماه گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی حمیدرضا نامداری صرفه جویی بیش از ۵۰ میلیارد ریال در اجرای پروژه یکسان سازی فشار شبکه توزیع آب گلسار را با مهندسی مجدد و جابه جایی مخزن هوایی تاسیسات شماره ۱۴ و حمل آن به فاصله ۱ کیلومتر به مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی بتنی گلسار یاد آور شد.

وی این پروژه را حاصل کار شبانه روزی ومدیریت جهادی و با بکارگیری همزمان ۲ جرثقیل، یکدستگاه تریلی و تیم تخصصی صنف آهن کاران مخازن فلزی و همکاری شهرداری ،پلیس راه و راهور دانست. مدیرعامل شرکت آبفای البرز هدف از اجرای این پروژه را تعادل و یکسان سازی فشار شبکه توزیع آب شهر گلسار و آمادگی برای کاهش تنش آبی قبل از تابستان ۱۴۰۳ دانست و هزینه کرد آن را کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان اعلام نمود.