حسین آبشاهی، مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در نشست مدیران و دبیران استانی این قرارگاه به مناسبت دهه فجر، از رونمایی طرح سراسری مردمی‌سازی نظام مسائل استانها، شهرستانها و روستاهای کشور توسط قرارگاه اجرایی بیانیه کام دوم انقلاب خبر داد‌.

طرح سراسری مردمی‌سازی نظام مسائل استانها، شهرستانها و روستاهای کشور، به زودی رونمایی می‌شود، حسین آبشاهی، مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در نشست مدیران و دبیران استانی این قرارگاه به مناسبت دهه فجر، از رونمایی طرح سراسری مردمی‌سازی نظام مسائل استانها، شهرستانها و روستاهای کشور توسط قرارگاه اجرایی بیانیه کام دوم انقلاب خبر داد‌.

به گزارش ندای البرز: حسین آبشاهی گفت: یکی از مشکلات در سطوح سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کشور این است که هنوز نظام مسائل مدون شده به تفکیک استان، شهر و روستا توسط خود مردم، مبنای برنامه‌ریزی‌ها قرار نگرفته است.

وی افزود : در آستانه دهه فجر انقلاب هستیم و ضروری است که یک بار دیگر  فرامین و ماموریت‌هایی که امامین انقلاب برای نیروهای انقلابی ترسیم کرده‌اند را مرور کنیم.

آبشاهی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر جریان مردمی‌سازی، اظهار داشت : اولین گام در مردمی‌سازی این است که از مردم بپرسیم که مهمترین مسائل پیش رویشان در استان، شهر و روستای محل زندگی شان چیست.

مسئول قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در همین راستا، طرحی جامع و سراسری برای تدوین نظام مسائل کشور توسط مردم در این قرارگاه تدوین شده که در حال تمهید زیرساخت‌های سایبری آن هستیم و به زودی از آن رونمایی می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد : با وجود نیروهای جهادی و دغدغه‌مند جوان و خلاق در استان‌های کشور این طرح اجراخواهد شد و می‌تواند فصل جدیدی در داده کاوی مردمی برای حل مشکلات کشور باشد .