صبح روز چمعه 17 آذرماه 1402، شهرستان ساوجبلاغ میزبان وزرای صمت و راه و شهرسازی از کاروان هیأت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی بود.

نوید افتتاح پل امامزاده جعفر (ع) هشتگرد در دهه ی فجر / صبح روز چمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲، شهرستان ساوجبلاغ میزبان وزرای صمت و راه و شهرسازی از کاروان هیأت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی بود.

به گزارش پایگاه خبری ندای البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، دکتر علی آبادی وزیر صنعت معاون و تجارت به همراه دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امام جمعه شهرستان و جمعی از مدیران با حضور در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با تقدیم گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

اولین مقصد افتتاح و بازدید وزیر صمت، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و هیأت همراه، شرکت چیت ساز واحد تولیدکننده منسوجات بود که ۲ خط جدید توسعه ای این شرکت را مورد بهره برداری قرار دادند.

بهره برداری از خط جدید توسعه ای در شرکت هیمالیا نیز مقصد بعدی وزیر صمت، فرماندار و همراهان بود که این پروژه ها جمعا” با اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد تومان با حضور نماینده هیأت دولت در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری رسید.

 

افتتاح ۸۱۴ واحد مسکن مهر باحضور مهندس بذرپاچ وزیر محترم راه و شهرسازی

در ادامه حضور رئیس جمهور محترم و اعضای هیأت دولت در استان البرز، وزیر راه و شهرسازی هم در شهرستان ساوجبلاغ حضور یافت و با همراهی دکترالبرزی فرماندار شهرستان، مدرسه ۱۵ کلاسه امام خمینی رحمت الله علیه، روشنایی معابر به طول ۸ کیلومتر، بلوار ۳۵ متری هرمز را در فاز ۴ و ۸۱۴ واحد از مساکن مهر را افتتاح کردند و تحویل کلید به یک واحد بصورت نمادین، از برنامه های حضور وزیر محترم در شهرستان ساوجبلاغ بود که جمعا” با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان محقق شد.

دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در حاشیه حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان، با اعلام قول مساعد دکتر بذرپاش در تأمین اعتبار تکمیل پل امامزاده جعفر(ع) در شهر هشتگرد، از ادامه عملیات عمرانی این پروژه خبرداد.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق این امر، شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال باشیم.

 

از سرگیری فعالیت عمرانی پُل امامزاده جعفر(ع)

دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در حاشیه حضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان ساوجبلاغ، با اعلام قول مساعد دکتر بذرپاش در تأمین اعتبار تکمیل پل امامزاده جعفر(ع) در شهر هشتگرد، از ادامه عملیات عمرانی این پروژه خبرداد.

وی ابراز امیدواری کرد با تحقق این امر، شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال باشیم.